۲۱ نقل قول درباره سئو

۲۱ نقل قول درباره سئو که به سودآور کردن کسب و کار شما کمک می‌کند

تقریبا همه به پروسه‌ی سخت و طاقت‌فرسای سئو باور داریم اما همین‌طور می‌دانیم که یک وب‌سایت با سئو می‌تواند به جایگاه‌های بسیار خوبی در صفحه جست و جوی گوگل دست پیدا کند. ما در این مقاله قصد داریم کمی درباره سئو و کمی هم درمورد نقل‌قول‌های استراتژیست‌های سئو درباره این فرآیند صحبت کنیم.

سئو یک استراتژی پویا و در حال تغییر است. آیتم‌های سئو هر سال دست‌خوش تغییراتی است که گوگل بر روی ربات‌های خود انجام داده است. در واقع تمام این فرآیند برای به دست آوردن یک جای‌گاه درست و پربازده در صفحه نتایج جست و جوی گوگل است. وقتی از صفحه‌ی نتایج جست و جوی گوگل حرف می‌زنیم در واقع در مورد میلیاردها دلار معاملات گسترده در سطح اینترنت صحبت می‌کنیم پس باید به همین اندازه برای سئوی وب‌سایت خود وقت بگذاریم.

اما درباره سئو حتی زمانی که فکر می‌کنید بهترین کار ممکن را انجام می‌دهید، ممکن است نتایج یا رتبه‌های مورد نظر برای کسب و کارتان را دریافت نکنید. این باعث می شود که احساس خستگی بیشتری داشته باشید.

تلاش برای بهبود سئو وب‌سایت خود را متوقف نکنید

چند دقیقه‌ای را برای مطالعه و تفکر در مورد این سخنان الهام‌بخش و انگیزشی کارشناسان سئو صرف کنید. شما با مطالعه و تفکر در مورد این نقل‌قول‌های الهام بخش در مورد سئو به خوبی می‌توانید بفهمید که چه چیز هایی برای بهبود سئوی وب‌سایت خود و رساندن آن به یک جای‌گاه قابل اطمینان نیاز دارید.

زیبایی سئو در این است که شما به جای این که نیاز باشد یک پیام بازاریابی که مردم علاقه‌ای به شنیدن آن ندارند را در ذهنشان فرو کنید، می‌توانید این روند را مهندسی معکوس کنید تا دقیقا آن‌چه که مردم به دنبال آن هستند را پیدا کنید، محتوای مناسب برای آن تولید کنید و دقیقا همان زمانی که آن‌ها به دنبالش هستند شما در آن‌جا ظاهر شوید.

-سایرس شپرد

 

کارشناسان سئو در جای دیگر درباره تبلیغات این‌گونه می‌گویند:

 

کاربران می‌خواهند به جای اسکرول کردن مقالات میان تعداد زیادی از تبلیغات، تنها محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.

-مت کاتس

 

بهترین مکان برای پنهان کردن یک جنازه، صفحه دوم گوگل است.
-ناشناخته

نقل قول سئو

 

شما نمی‌توانید تنها وب‌سایت خود را سئو کنید و تصور کنید که این کار تمام شده است. این یک هدف و کار همیشگی است.

-استونی دی‌گایتر

 

لینک‌ها را ایجاد نکنید. روابط را ایجاد کنید.

-رند فیشینک

 

هدف این نیست که “لینک‌های شما طبیعی به نظر برسند”؛ هدف این است که لینک‌های شما واقعا طبیعی باشند.

-مت کاتس

 

سئو برای کسانی که آن را می‌شناسند مانند علوم هوافضا [دشوار] نیست!

-دنی سالیوان

 

موفقیت یک صفحه باید با یک معیار سنجیده شود: آیا بازدید کننده کاری را انجام می‌دهد که شما می‌خواهید انجام دهد؟

-آرون وال

 

کراول شدن ضمانتی برای ایندکس (نمایش در نتایج گوگل) شدن نیست!

-رند فیشینک

 

یک آژانس املاک در ویشیتا در رتبه بندی برای عبارت “املاک و مستغلات” هیچ جای‌گاهی کسب نمی‌کند؛ یک وکیل در فرسنو نیز هیچ جای‌گاهی برای کلمه “وکیل” ندارد. شما باید برای کلمات کلیدی مرتبط و خاص، که باعث ترافیک هدفمند خواهد شد، وب‌سایت خود را بهینه کنید.

– مت مک‌گری

 

هرگز از این واقعیت نگذرید که تمام سیگنال های رتبه بندی سئو در اطراف محتوا به نوعی متمرکز می‌شوند.

-دین فارستر

 

اگر شما نیازهای بازدید کنندگان خود را برآورده نکنید، مهم نیست که سایت شما بهینه سازی شده باشد.

-استونی دی‌گریتر

 

با ایجاد و انتشار محتوای قابل توجه در قالب آموزشی، اطلاع رسانی، الهام بخشی و سرگرمی، بازاریابان می‌توانند شروع به ایجاد روابط با چشم انداز خوب در چرخه خرید نمایند.

-جاناتان لیستر

 

به یک موضوع متعهد باشید. سعید کنید همه چیز برای همه‌ بودن را متوقف کنید.

-اندرو دیویس

 

محتوا هر چیزی است که ارزشی به زندگی خواننده‌ی آن اضافه می‌کند.

-آویینش کاوشیک

 

محتوا پادشاه است اما علاقه ملکه است و خانم خانه را اداره می کند!

-مری اسمیت

 

گوگل تنها زمانی شما را دوست دارد که دیگران هم شما را دوست داشته باشند.

-وندی پیرهال

 

درباره این فکر کنید که یک کاربر قصد تایپ کردن چه چیزی را دارد.

-مت کاتز

 

بازاریابی هرگز درباره کلمات نبوده است، بازاریابی درباره مردم است.

-سایمون پینسون

 

سئو یک اسم، فعل و صفت است.

-تاد مالیکوت

 

قاعده کلی من این است که یک سایت برای یک کاربر بسازم، نه برای یک عنکبوت (اشاره به ربات گوگل).

-دیو نیلور

 

در آینده نقل قول های بیشتری در این موضوع منتشر خواهیم کرد.